Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб органу місцевого самоврядування Доброславської селищної ради.
ОГОЛОШЕННЯ
Відповідно до статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Доброславська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад, а саме:
- спеціаліста І категорії юридичного відділу Доброславської селищної ради.
- начальника відділу Державного будівельного контролю Доброславської селищної ради.
- головного спеціаліста відділу Державного будівельного контролю Доброславської селищної ради.
- державного реєстратора відділу організації надання адміністративних послуг Доброславської селищної ради (2 посади).
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантних посад: Начальника відділу Державного будівельного контролю Доброславської селищної ради.
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою, знання діючого законодавства України професійного спрямування, упевнений користувач ПК, знання актів законодавства та нормативних документів органів державного управління, що регулюють діяльність відповідної сфери, сучасних методів управління персоналом, володіння навиками підготовки ділових документів, досвід та вміння працювати з людьми. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад: головного спеціаліста відділу Державного будівельного контролю Доброславської селищної ради;
Вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступеня спеціаліста. Стаж роботи за фахом в сфері будівництва на державній службі чи в органах місцевого самоврядування. Знання Конституції України, законодавства стосовно служби в органах місцевого самоврядування, нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України. Знання основ діловодства, досконале володіння державною мовою; впевнений користувач ПК, досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими програмами Microsoft Office Excel.
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади: державного реєстраторавідділу організації надання адміністративних послуг Доброславської селищної ради (2 посади);
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою, знання діючого законодавства України професійного спрямування, вміння працювати з інформацією; вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати, вміння ефективної координації з іншими, досвід та вміння працювати з людьми, дотримання правил ділового етикету, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення; використовувати офісну техніку. Стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади: спеціаліста І категорії юридичного відділу Доброславської селищної ради
Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою, знання основ діловодства вміння працювати з інформацією, вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати, вміння працювати в команді, вміння ефективної координації з іншими, досвід та вміння працювати з людьми, дотримання правил ділового етикету, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Без вимог до стажу роботи.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
1) письмова заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;
2) заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбаченою Законом України "Про запобігання корупції";
6) копія паспорта громадянина України у формі книжечки з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце проживання або лицьового і зворотного боку паспорта громадянина України у формі картки та документа, що підтверджує місце проживання;
7) копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
8) особа, яка бажає взяти участь в конкурсі, має право додати до заяви про участь в конкурсі додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, тощо).
Заяви про участь у конкурсі та відповідні документи від кандидатів приймаються протягом 30 календарних днів з дати опублікування оголошення про проведення конкурсу (на офіційному сайті Доброславської селищної ради) (з 11.03.2021 р. по 09.04.2021 р.) за адресою: Одеська область, Лиманський район, смт Доброслав, вул. Київська, 77, Доброславська селищна рада, щоденно з понеділка по п’ятницю з 8-00 год. до 17-00 год., субота, неділя – вихідні дні. Або на електронну адресу [email protected]
Телефон для довідок: (04855) 9-11-92.
Додаткова інформація щодо підготовки до участі в конкурсі, функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається особисто за зверненням до конкурсної комісії.