Експертний висновок відповідальної постійної комісії з питань прав людини, законності, регламенту, депутатської діяльності та етики, та взаємодії з правоохоронними органами Доброславської селищної ради щодо регуляторного впливу проекту регуляторного
Експертний висновок
відповідальної постійної комісії з питань прав людини, законності, регламенту, депутатської діяльності та етики, та взаємодії з правоохоронними органами Доброславської селищної ради
щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акта
«Про затвердження Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку, додержання тиші в громадських місцях на території населених пунктів Доброславської селищної ради»
Розробник проекту регуляторного акта: відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури та взаємодії з правоохоронними органами селищної ради.
1. Проєкт регуляторного акта принципам державної регуляторної політики, встановленими статтею 4 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (доцільність, адекватність, ефективність, збалансованість, передбачуваність, прозорість та врахування громадської думки): відповідає.
2. Проєкт регуляторного акта вимогам статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо підготовки аналізу Регуляторного впливу з:
- визначення та проведення аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин, оцінка важливості цієї проблеми;
- обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання;
- обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв’язана за допомогою діючих регуляторних актів, та розгляду можливості внесення змін до них;
- визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, у тому числі здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акта;
- визначення цілей державного регулювання;
- визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей, у тому числі тих, які не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин;
- аргументування переваг обраного способу досягнення встановлених цілей;
- опису механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта;
- обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта;
- обґрунтування доведення, що запропонованим регуляторним актом встановлених цілей є можливим з найменшими витратами для суб’єктів господарювання, громадян та держави;
- обґрунтованого доведення, що вигоди, які виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують відповідні витрати у випадку, якщо витрати та/або вигоди не можуть бути кількісно визначені;
- оцінки можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, яким розпоряджаються органи державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні виконувати ці вимоги;
- оцінка розвитку впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта;
- визначення показників результативності регуляторного акта;
- визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття: відповідає.
3. Висновок: проєкт регуляторного акта «Про затвердження Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку, додержання тиші в громадських місцях на території населених пунктів Доброславської селищної ради» відповідає вимогам ст. ст. 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Голова постійної комісії з питань прав людини,
законності, регламенту, депутатської діяльності
та етики, та взаємодії з правоохоронними органами
Доброславської селищної ради А.В.Жежуленко