Доброславська громада

Одеська область, Одеський район

Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування проєкту рішення Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Доброславської селищної ради

Дата: 01.11.2024 16:00
Кількість переглядів: 149

 Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування проєкту рішення
Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області
«Про затвердження
Правил благоустрою території  населених пунктів

Доброславської селищної ради»

 

Аналіз регуляторного впливу проєкту рішення Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області «Про затвердження Правил благоустрою території   населених пунктів Доброславської селищної ради» підготовлено відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1151). Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту вказаного регуляторного акта.

І.Визначення проблеми

На території Доброславської селищної ради Одеського району Одеської області виникла необхідність прийняття регуляторного акта про встановлення Правил благоустрою територій населених пунктів Доброславської селищної ради.

Правила благоустрою територій населених пунктів Доброславської селищної ради (далі - Правила) — нормативно-правовий акт, яким встановлено порядок комплексного виконання робіт з інженерного захисту, розчищення, озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно - правових та екологічних заходів з покращення мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населених пунктів Доброславської селищної ради з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Правила розробленні відповідно до Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про органи самоорганізації населення», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про управління відходами», «Про житлово-комунальні послуги», Типових правил благоустрою території населеного пункту, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.11.2017 № 310, інших нормативно-правових актів та спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини, і є обов’язковими для виконання на території Доброславської селищної ради всіма органами державної влади, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, органами самоорганізації населення, а також громадянами, у тому числі іноземцями та особами без громадянства.

Визначення проблеми - існуючі правила благоустрою не забезпечують в повному обсязі виконання вимог чинних нормативно-правових актів у сфері благоустрою, а тому не можуть об’єктивно, за допомогою сьогоднішніх важелів впливу, регулювати відносини, що виникають у сфері благоустрою. Причинами та умовами виникнення зазначених проблем є недостатнє регулювання відносин у сфері благоустрою, відсутність чіткого нормативного регулювання прав та обов'язків суб'єктів господарювання у сфері благоустрою.

 Неможливо вирішити питання стосовно усних та письмових скарг від фізичних осіб та депутатів селищної ради щодо створення стихійних звалищ на територіях загального користування (парки, прибудинкові території, та інші об'єкти).

До того ж, мають місце окремі факти самовільного знищення та пошкодження зелених насаджень.

На даний час актуальною проблемою залишається відмова від укладання договорів на вивезення сміття та твердих побутових відходів з деякими підприємствами, ФОП.

Даним регуляторним актом пропонується  розв'язати такі проблеми як:

  • неналежне утримання об'єктів та елементів благоустрою;
  • наявність стихійних сміттєвих звалищ, розміщення будівельних матеріалів на прибудинковій території, території житлової та громадської забудови;
  • відсутність у юридичних та фізичних осіб договорів на вивезення твердих побутових відходів, складування відходів в непризначених місцях;
  • інші проблеми у сфері благоустрою.

Визначені проблеми справляють негативний вплив на громадян, а також на суб'єктів господарювання. Не забезпечують сприятливе для життєдіяльності середовище, у тому числі захист довкілля, належний санітарний стан, збереження об'єктів та елементів благоустрою та естетичний вигляд.

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

-

Держава (орган місцевого самоврядування Доброславська селищна рада)

+

-

Суб’єкти господарювання

+

-

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

-

 

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:

Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до чинного законодавства є компетенцією селищної ради.

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:

На даний час на території Доброславської селищної ради діє рішення Доброславської селищної ради від 05.07.2022 року №1088-VІІІ «Про затвердження Правил благоустрою території, забезпечення чистоти і порядку, додержання тиші в громадських місцях на території населених пунктів Доброславської селищної ради, яке не відповідає регуляторному законодавству. Тому є необхідність прийняття нового регуляторного акта.

II. Цілі державного регулювання

 

Мета регулювання - створення умов захисту і відновлення середовища, сприятливого для життєдіяльності як людини, так і суб’єктів господарювання, захисту довкілля, покращення санітарного стану та мікроклімату, належне утримання та раціональне використання території громади, охорону об’єктів благоустрою, виконання вимог Закону України «Про благоустрій населених пунктів», вдосконалення нормативної бази, впровадження державної регуляторної політики у сфері благоустрою, врегулювання правовідносин між суб’єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акта. Проведення єдиної політики з підтримки благоустрою, формування сприятливого для життєдіяльності людини, середовища. Проєкт регуляторного акта спрямований на розв’язання проблеми, визначеної в попередньому розділі.

Основними цілями регулювання є:

  • вдосконалення нормативної бази, впровадження державної регуляторної політики у сфері благоустрою, врегулювання правовідносин між суб’єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акта;
  • створення умов захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності, як людини так і суб’єктів господарювання середовища;
  • визначення чітких вимог до організації роботи та заходів з благоустрою на території населених пунктів Доброславської селищної ради, організаціями, установами, закладами, суб'єктами господарювання та мешканцями населених пунктів, їх прав та обов'язків;
  • захист довкілля;
  • покращення санітарного стану та мікроклімату на території населених пунктів Доброславської селищної ради;

- належне утримання та раціональне використання територій населених пунктів;

   - збереження об’єктів та елементів благоустрою, у тому числі зелених насаджень, їх раціональне використання.

ПІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

  1. Визначення альтернативних способів

Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:_____________________________________________________________________

Вид альтернатив

Опис альтернативи

Альтернатива 1 (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Ця альтернатива є неприйнятною для мешканців Доброславської селищної ради, через те, що діючі Правила, не дають можливість за допомогою сучасних важелів регулювати відносини у сфері благоустрою, забезпечувати охорону прав і законних інтересів громадян Доброславської селищної ради.

 

Залучення юридичних та фізичних осіб до добровільного виконання дій, спрямованих на утримання населеного пункту в належному санітарному стані, збереження елементів благоустрою.

Залучення до вказаних дій на добровільній основі не с належним методом, що забезпечує постійне докладання зусиль до збереження благоустрою населених пунктів, оскільки такі дії можуть здійснюватися виключно на добровільній основі. Дія такого способу є не ефективною.

 

 

Альтернатива 2 (прийняття проекту акта)

Затвердження Правил забезпечить:

  • дотримання вимог законодавства щодо затвердження органом місцевого самоврядування правил благоустрою

території;

  • чітке визначення прав і обов’язків суб’єктів у сфері благоустрою;
  • розмежування відповідальності між суб’єктами господарювання, населенням, органом місцевого самоврядування;
  • наявність єдиного систематизованого нормативно-правового акта, який регулює відносини, що виникають у сфері благоустрою територій населених пунктів Доброславської селищної ради, визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення сприятливих умов для життєдіяльності людини;
  • дає змогу здійснювати контроль у сфері благоустрою населених пунктів із застосуванням статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП). Таким чином, досягнення визначеної цілі даним способом є доцільним, таким, що відповідає вимогам чинного законодавства і альтернативи запропонованому регуляторному акту немає

Таким чином, єдиним прийнятним заходом є затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Доброславської селищної ради, як нормативно-правового акту, що цілком відповідає вимогам законодавства.

 

Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (органу місцевого самоврядування):

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1 (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін) 

Відсутні

Альтернатива є неприйнятною, оскільки не забезпечує досягнення поставленої мети.

Організація роботи та заходів з благоустрою селищної ради, а також відновлення об’єктів благоустрою за рахунок місцевого бюджету селищної ради.

Альтернатива 2 (прийняття проекту

  1. Відповідальне                              ставлення

юридичних та фізичних осіб до

 

 

 

 

1.Забезпечення проходження регуляторної процедури проекту

 

акта)

утримання        та        збереження

елементів благоустрою території Доброславської селищної ради.

2.Здійснення будь-якої діяльності з додержанням санітарних та будівельних норм.

3 Покращення санітарного

стану територій населених пунктів   Доброславської селищної ради.

4.Економія коштів місцевого бюджету на виконання заходів з благоустрою території

рішення.

2.Витрати пов’язані з

організацією контролю за

дотриманням затверджених

правил благоустрою.

3.Збільшення документообігу.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1 (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2 (прийняття проекту акта)

Чітке визначення прав та розподіл обов’язків у сфері благоустрою між громадянами, органами влади, установами, організаціями

Витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених Правил благоустрою території населених пунктів

 

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

6

26

547

579

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0

1

4,5

94,5

100

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1 (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Відсутні

Відсутні

Альтернатива 2 (прийняття проекту акта)

Врегульовані відносини в сфері благоустрою                   території,

покращення та додержання санітарного стану на території Доброславської селищної ради

Витрати на виконання обов’язків відповідно до затверджених Правил благоустрою територій населених пунктів

Під дію регулювання підпадають суб’єкти господарювання всіх форм власності, що здійснюють діяльність та реалізують товари (послуги) на території Доброславської селищної ради (579 од.). Для розрахунку оцінки впливу регулювання взято наявні статистичні дані про кількість діючих суб’єктів великого, малого й середнього підприємництва на території населених пунктів Доброславської селищної ради.

Ураховуючи те, що завдяки дії регуляторного акта поліпшиться стан благоустрою прилеглих територій до об’єктів благоустрою, у тому числі до об’єктів підприємницькі діяльності, його дія позитивно вплине на продуктивність та конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.

  1. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Здійснено вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Оцінка ступеня досягнення цілей визначається за чотирибальною системою, де:

4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного балу

Альтернатива 1 (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

1       - цілі прийняття

регуляторного акта, які не можуть        бути                    досягнуті

(проблема продовжує існувати)

У разі залишення існуючої ситуації на даний момент без змін, проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої мети. Дана альтернатива є неприйнятною

Альтернатива 2 (прийняття проекту акта)

3        - цілі          прийняття

регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть)

Цілі прийняття проекту рішення Доброславської селищної ради « Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Доброславської селищної ради»  будуть досягнуті поступово, майже у повній мірі. Цими Правилами буде чітко визначено права і обов’язки суб’єктів у сфері благоустрою, а також розмежовано відповідальність між суб’єктами господарювання, населенням та органом місцевого самоврядування

 

 

 

 

 

Рейтинг

результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

(залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

Відсутні

Витрата коштів з місцевого бюджету на здійснення додаткових заходів з благоустрою територій, ліквідації стихійних звалищ, прибирання опалого листя, снігу та льоду, тощо

Не забезпечується досягнення цілей

Альтернатива 2 (прийняття проекту акта)

Додаткові надходження до місцевого бюджету; врегулювання відносин, що виникають у сфері благоустрою; упорядкування відносин між суб’єктами Доброславської селищної ради громади та суб’єктами господарювання, окремими громадянами у сфері благоустрою

Забезпечення проходження регуляторної процедури проекту рішення.

 

Затвердження цього регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей, встановить єдине зрозуміле регулювання, не примножуючи кількості нормативно-правових актів з питання благоустрою. При виборі зазначеної альтернативи буде максимально досягнуто цілі державного регулювання. Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначених проблем та принципам державної регуляторної політики

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1 (залишення існуючої на даний момент ситуації без змін)

У разі неприйняття регуляторного акта, будуть відсутні сучасні важелі регулювати відносини у сфері благоустрою, неможливо буде забезпечувати охорону прав і законних інтересів громадян - жителів Доброславської селищної ради.

Зовнішні чинники на дію регуляторного акта у разі залишення існуючої на даний момент ситуації без змін відсутні. Не можливо вирішити питання стосовно усних та письмових скарг від фізичних осіб та суб’єктів господарювання щодо створення стихійних сміттєзвалищ на територіях загального користування

 

 

Неприйнятна альтернатива з огляду на те, що проблема залишається невирішеною. Аргументи для переваги відсутні.

(парки, провулки, прибудинкові території, інші об’єкти).

Альтернатива 2 (прийняття проекту акта)

Цілі прийняття проекту рішення ради « Про затвердження Правил благоустрою населених пунктів Доброславської селищної ради» будуть досягнуті майже у повній мірі. Цими Правилами буде чітко визначено права і обов’язки суб’єктів у сфері благоустрою, а також розмежовано відповідальність між суб’єктами господарювання, населенням та органом самоврядування.

Прийняття цього регуляторного акта забезпечить врегулювання порушеного питання з дотриманням вимог чинного законодавства України; причини для відмови відсутні.

Обрана альтернатива є найбільш раціональним варіантом врахування всіх основних груп, на яких проблема справляє вплив.

До зовнішніх факторів, що можуть вплинути на дію регуляторного акта можна віднести зміну чинного законодавства.

У разі змін в законодавчих актах, відповідний регуляторний акт може бути переглянутий.

Упродовж  деякого часу на дію регуляторного акта може впливати низька обізнаність суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія цього акта.

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми.

Дія регуляторного акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що розміщенні на території Доброславської селищної ради.

Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв’язати проблему:

- прийняття рішення « Про затвердження Правил благоустрою території населених пунктів Доброславської селищної ради», з дотриманням вимог законодавства України у сфері благоустрою.

Заходи, які має здійснити Доброславська селищна рада для впровадження цього регуляторного акта:

1.Забезпечити інформування громадськості про проєкт регуляторного акта через розміщення повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта на веб-сайті Доброславської селищної ради (https://dobroslavsrf-gromada.gov.ua/), з метою отримання зауважень та пропозицій.

  1. Провести громадське обговорення проєкту регуляторного акта із залученням суб’єктів господарювання.
  2. Надати проєкт регуляторного акта на розгляд постійної комісії комісії з питань прав людини, законності, регламенту, депутатської діяльності та етики, та взаємодії з правоохоронними органами  Доброславської селищної ради                                                     з метою надання експертного висновку щодо регуляторного впливу проекту регуляторного акта.

  1.  


    Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів,
    якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування

Таким чином, для реалізації обрано альтернативу 2,  яка забезпечить регулювання шляхом прийняття рішення.


         Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємства разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, перевищує 98,7 %, тому розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва здійснюється згідно Тесту малого підприємництва (додаток 1). У зв’язку із незначною кількістю суб'єктів господарювання великого і середнього підприємництва, що підпадають під дію регуляторного акту, витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акту згідно Додатка 2 до Методики проведення аналізу впливу регулятор ного акту не розраховувалися, так як здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта.

  Обґрунтування запропонованого строку дії  регуляторного акта

Даний регуляторний акт є загальнообов’язковим до застосування на території  Доброславської селищної ради.

Термін дії запропонованого регуляторного акта - не обмежений. Внесення змін або відміна регуляторного акта можлива у разі зміни чинного законодавства.

  1. Визначення показників результативності дії
    регуляторного акта

Досягнення визначених цілей шляхом виконання вимог регуляторного акта принесе вигоди без необхідності залучення додаткових витрат органів місцевого самоврядування.

До кількісних показників належать:

  • заощадження бюджетних коштів на здійснення заходів з благоустрою території;
  • забезпечення підприємств різних форм власності та проживання мешканців в умовах, які відповідають належним санітарно-гігієнічним нормам та правилам.
  • захист довкілля, збереження об’єктів та елементів благоустрою, у тому числі зелених насаджень, їх раціональне використання, належне утримання та охорона.
  1. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження
    результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися на підставі статистичних даних щодо кількості звернень громадян до виконкому селищної ради з питань порушень правил благоустрою на території Доброславської селищної ради.

У відповідності до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Методики відстеження результативності регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 року № 308, буде проводитись базове відстеження результативності регуляторного акта у встановлений термін.

Базове відстеження результативності дії рішення буде здійснено через 6 місяців після набуття ним чинності.

Повторне відстеження проводитиметься через рік.

Періодичні відстеження проводитимуться раз на кожні 3 роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності дії рішення.

Відстеження результативності дії акта буде здійснюватися виконкомом селищної ради шляхом аналізу офіційних статистичних даних, зокрема:

  • дані щодо кількості скарг про порушення питань, пов’язаних з благоустроєм, забезпечення чистоти та порядку на території Доброславської селищної ради;
  • даних щодо встановлення нових та відновлених елементів благоустрою;
  • даних щодо витрачених коштів на утримання об’єктів благоустрою комунальною службою та підприємствами за рахунок коштів місцевого бюджету та за власний рахунок, витрачений КП «Доброслав» Доброславської селищної ради  або іншою уповноваженою особою, визначеною в установленому законом порядку;
  • даних про кількість укладених договорів про вивезення сміття та побутових відходів, наданих спеціалізованим підприємством;
  • даних щодо кількості порушень правил благоустрою, які обчислюються до кількості протоколів про адміністративні правопорушення.

Виконуючий  обов’язки   Доброславського

селищного голови                                                                                    Максим  КАЛЮЖНИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         Додаток 1 до аналізу регуляторного впливу

 

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01 січня 2024 року по 30 жовтня 2024 року.

Порядко

вий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернетконсультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій

Основні результати консультацій (опис)

1

Робочі зустріч

6

Обговорено проблемні питання у сфері благоустрою територій та вироблення дієвих шляхів їх розв’язання, зокрема, отримано інформацію щодо кількості суб’єктів господарювання, витрати часу щодо питань у сфері благоустрою територій.

2

Робочі наради

24

Отримання інформації

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва  (мікро» та малі)

Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 573 (одиниць), у тому числі, малого підприємництва 26 (одиниць) та мікропідприємництва 547 (одиниць).

Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 98,7 (відсотків).

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання

вимог регулювання

№ з/п

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за 5 років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Не передбачено

-

-

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Не передбачено

-

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Не передбачено

-

-

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Не передбачено

-

-

5

Інші процедури (уточнити)

Не передбачено

-

-

6

Разом, гривень (формула: сума рядків 1+2+3+4+5)

-

-

-

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

-

-

-

8

Сумарно,гривень

-

-

-

Оцінка вартості адміністративних процедур суб'єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування Розрахунок вартості 1 людино-години:Норма робочого часу на 2024 рік становить при 40-годинному робочому тижні - 1994,0 годин на рік та 165,6 год. в місяць.Для розрахунку використовується мінімальна заробітна плата, що у 2024 році становить 8000 гри. та у погодинному розмірі 48,31 грн, (Закон України «Про Державний бюджет України на 2024 рік»).

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулюванняВитрати часу на пошук інформації. (час на отримання інформації щодо подачі заяви та пакету документів (1 год.) х на вартість часу суб’єкта господарювання1,0 год. х 48,31 гри. (розмір погодинної мінімальної заробітної плати 8000грн./165,6 год .)

1 година

48,31 грн.

48,31 грн.

241,55

10

вимог регулювання(витрати на організацію внутрішніх для суб’єктів господарювання процедур упровадження вимог регулювання - 8 год. х 48,31 грн. = 386,48 грн.)

386,48

386,48

1932,4

10

Процедури організації виконання

386,48

386,48

1932,4

 

11

Процедури офіційного звітування

Не передбачено

Не передбачено

Не передба

чено

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

Не передбачено

Не передбачено

Не передба

чено

13

Інші процедури (уточнити)

Не передбачено

Не передбачено

Не передба

чено

14

Разом,гривень

Формула: (сума рядків 9+10 + 11 +12 + 13)

434,79

434,79

2173,95

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

576

576

576

16

Сумарно, гривеньФормула: відповідний стовпчик “разом ” X кількість суб'єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 х рядок 15)

250 439,04

250 439,04

1 252 195,2

Розрахунок вартості часу проведено з урахуванням, положень КЗпП: норма робочого часу на 2024 рік при 40~ годинному робочому тижні складе 1987 годин або 165,6 год за місяць.

8000 грн. / 165,6 год.= 48.31 грн. – вартість 1 год на 2024 рік.

На 2024- 2027 роки мінімальна заробітна плата - 8000 грн.,

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних втрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування; що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

Доброславська  селищна рада

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва- за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро- підприємств)

Плано ві витра

ти часу на процедуру

Вартість часу співробітни

ка органу влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припада ють на одного суб'єкта

Оцінка кількості суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулюван

ня

Витрати на адмініструван

ня регулювання* (за рік), гривень

  1. Інформування суб’єкта

господарювання,

що перебуває у сфері регулювання

15 хв.

12,07 грн.(48,31грн./год.

Середня

заробітна

плата

працівникавідповідного

ОМС 2024року - 8000грн./

середня тривалість робочого часу 165,6год./міс)

1

576

6952,32 грн. (вартість часу працівника X кількість суб'єктів господарюван

ня, що підпадають під дію регулювання)

2. Опрацювання

наданих документів

суб’єктом

господарювання,

що перебуває у сфері регулювання

20 хв

16,10

1

576

9 273,6 грн.

  1. Підготовка

звітності за результатами

регулювання

-

-

-

-

-

4. Інші адміністративні процедури (уточнити)

-

-

-

-

-

Разом за рік

х

х

х

х

16 225,92 гри.

Сумарно за п'ять років

х

х

х

х

81 129,6грн.

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

Державне регулювання не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу)

№ з/п

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п'ять років, гривень

Не передбачено

-

-

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб'єктів малого підприємництва, що

виникають на виконання вимог регулювання

№ з/п

 

Показник

Перший рік регулювання

За 5 років

1.Оцінка «прямих» витрат суб'єктів малого підприємництва на виконання регулювання, грн.

-

-

2.Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування, грн.

222 6128

1 113 062,4

3.Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання, грн. (сума рядків 1 та 2 цієї таблиці)

222 612,48

1 113 062,4

4. Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб'єктів малого підприємництва, гри.

16 225,92

 

 

 

16 225,92

 

 

 

5.Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання, гри. (сума рядків 3 та 4 цієї таблиці)

238 838,4

1 351 900,8

 

       

 

Розроблення корегуючих (пом'якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі аналізу статистичних даних, визначено, що зазначена сума є прийнятною для суб’єктів малого підприємництва і впровадження компенсаторних (пом’якшувальних) процедур не потрібно.

 

 

____________________________________________________________________


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь